De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judy Chris - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judy Chris - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Judy

25 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

De reis gaat nu dan eindelijk beginnen. Na een half jaar gewerkt te hebben in Noorwegen en beide klaar te zijn met onze studie vonden we het tijd om meer van de wereld te ontdekken! Het idee om op wereldreis te gaan was bij beide altijd al een beetje aanwezig.
Begin januari hebben we de knoop doorgehakt en wilde we zo snel mogelijk vertrekken. Nu staan we op het punt om het vliegtuig in te stappen!

We vliegen allereerst naar Nieuw Zeeland met een tussenstop in Hong Kong. In Nieuw Zeeland hebben we één maand de tijd om eerst het zuider eiland en vervolgens het noorder eiland te bezoeken, dit gaan we doen met een auto waar we tevens ook in slapen.

Na Nieuw Zeeland vliegen we naar Melbourne, hier woont familie van Chris. In Australië zullen we in 1.5 maand langs de oostkust omhoog reizen en nog een kleine week doorbrengen in de omgeving van Alice Springs.

Vervolgens vliegen we op 12 mei vanaf Sydney naar Thailand. Hier begint ons Zuid Oost Azie avontuur. Het plan is nu om in 7 weken door Zuid-Thailand, Maleisië, Singapore en Indonesië te reizen. Op 2 juli vliegen we weer richting huis vanaf Bali met hopelijk een tas vol ervaringen!

We hebben er beide enorm veel zin in en hebben erg genoten van ons afscheidsfeestje afgelopen zaterdag!

Jullie horen van ons!

Groetjes Chris en Judy

• 25 Februari 2014 - 11:56

Els En Arie:

Heel veel plezier. We zijn benieuwd naar jullie verhalen!

• 25 Februari 2014 - 12:07

Tinka:

LEUK!!!! Ik ga jullie volgen ;) spannend! Heeel veel plezier, geniet ervan!! xxx

• 25 Februari 2014 - 12:41

Jan En Maddy :

Dat klinkt allemaal erg goed!Heel veel plezier. Dat wordt eerst bijkomen van de lange reis!!!

• 25 Februari 2014 - 13:38

Hans En Jenneke :

Heel veel plezier! Leuk dat we mogen mee genieten met jullie reisavonturen!

• 25 Februari 2014 - 14:05

Gerda:

Wens jullie nogmaals een fantastische tijd. Van afstand genieten wij met jullie mee, XXX

• 26 Februari 2014 - 07:39

Joke:

Jippie vanmorgen wakker geworden en zag dat ik een afbeelding kon bekijken van Judy en Chris in Hong-Kong.
    Mijn dag is goed , fijn om te weten dat de reis goed gaat , nu nog het laatste stuk naar Nieuw-Zeeland.

• 27 Februari 2014 - 22:08

Cobie:

Wij zijn er ook klaar voor........

• 01 Maart 2014 - 17:27

Fam. Bogaards:

Chris en Judy,

veel plezier op deze mooie reis!!
    Leuk dat we jullie een beetje kunnen volgen.

groetjes de Boogies uit de Meern.

• 02 Maart 2014 - 20:40

Gonnie:

Heel veel reisplezier. Ik ben met name benieuwd wat jullie allemaal in Australie gaan ontdekken. We reizen met jullie mee.